Lista på medlemmar..

Var hälsade mina barn. Om man väljer att gå med i Mårtens Sekt måste man acceptera att det gäller för evigt. Därför skriver jag upp era namn i blod. Då skall ni aldrig undslipppa Mårtens vrede om ni försöker krossa hans väg.

Det här är ledarna för sekten. Du skall icke trotsa oss, för då respekterar du inte Mårtens vilja.
Den hackade snigeln (Herren)
Sektledaren (Rynköga)
Den busiga
och sist men inte minst
En medlem vars sektnamn ej fötts än, men hon har lika stor betydelse för det. Hennes namn är nu fött, hon är och skall vara för all framtid - Syster
Vi är de utvalda.


Om du står här nedan är du bunden att tjänstgöra Mårten förevigt:
Jessica (Erikas tvilling)


Ja.. det var alla medlemmar än så länge.

Var hälsad mina barn..


Kommentarer
Postat av: Anonym

får jag också vara en medlem? snälla snälla snälla sektledare!!!!!!!!!!????????!!!!!!!! <3333333333333333333 jag skall visa min kärlek och respekt till mårten varje dag

2009-12-23 @ 12:11:02
Postat av: Syster

Du skall Icke håna Den Store Mårtens Heliga Sekt. Han kommer visa sitt vrede...

2009-12-23 @ 12:15:36
Postat av: Sektledaren

Han/Hon kanske menade allvar, kära Syster..

2009-12-23 @ 14:19:00
Postat av: Sektledaren

Vi skall icke avskräcka andra från att vilja gå med i denna sekt..

2009-12-23 @ 14:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0