Den Busiga är skammens avkomma

Var hälsad. Detta inlägg tillägnas Den Busiga, eller skall jag kalla henne "Djävulens barn"? Du äro skammens avkomma och det brinner i mina ögon bara jag ser på dig!

Jag sydde en fårkappa därför jag hade väldigt mycket ull över efter jag rakat den mycket håriga baggen. Vad skulle jag annars gjort av all ull? Jag vill verkligen inte bli fårullsdesigner - men allihop sydde vi ju våra kappor inför det heliga mötet tidigare idag!

Det äro sant som du säger, att vi hackar icke sniglar ty det äro Snigelhackarens uppgift. Jag busar icke, vilket är din uppgift. MEN DÅ SKALL DU ICKE HELLER LÅTSAS LEDA SEKTEN OCH HITTA PÅ SAKER UTAN MEDTYCKE AV OSS ANDRA SYSTRAR (T.EX. ATT GETFAR ÄR DÖD! DET ÄRO ICKE SANT). Ty det äro jag som är Sektledaren! Dessutom, ditt skammens avkomma, skall du lära dig att stava rätt! Usch och fy. Du skall också lära dig De två punkternas regel. Och lär dig korrekta uttryck - "gå in i sömnen" det finns inget som heter så! Skam!


Lär dig din läxa nu ditt syndiga barn! Imorgon skall du rakas.



Den busiga efter jag bussat mina får på henne..?

Var hälsad..


Kommentarer
Postat av: Den busiga

Fy ty py!Jag ska allt förhäxa dig med den hemskaste förhäxningen du kommer bli en full kanin som delar ut påskägg till syndens barn.



var hälsad..

2010-02-22 @ 16:12:12
Postat av: Design-Topia

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg där jag erbjuder Färdiga Gratis Designer och mycket mer skojsigt som t.ex inrednings tips.

Kika gärna in och kika (:

Ha det underbart Http://designtopia.blogg.se

2010-02-22 @ 20:03:15
URL: http://designtopia.blogg.se/
Postat av: Den busiga

nehe snigelhakaren har inte ännu uppdaterat. Är nni andra systrar lika arga som jag?

2010-02-22 @ 22:21:00
URL: http://denheligasekten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0