Ein kleine Mårten musik

Raka lamm. Lammen skriker. Lammen tystnar bäää, bääää bääääää.

Denna vissa brukar jag sjunga när mina systrar ska gå in i sömnen. Det funkar alltid. I min systers tidigare inlägg såg jag att hon gjort en kappa. Jag blev ytterst förvånad och började skratta mina får med. Vi tänkte "Ska hon härma mig och bli designer nu?" Ta inte illa upp sektledaren men kappan var som om en  blind tacka full på jästa vinbär hade sytt den i sömnen samtidigt som jag rakade henne, det var inte vackert. Ge dig inte på dig sånt som du inte förstår. jag förstår avunden på mig att du också vill att dina kläder ska hänga på PUB men haha det kommer icke att hända. De andra systrarna håller med mig. Jag menar jag hackar inte sniglar eftersom det är snigelhackarens uppgift så försök inte att designa det blev ett skämt. Här är ännu en bild på en av mina älskade kreationer, denna var gjord av en tacka och en bagge för att symbolisera att alla är lika i mårtens ögon.
var hälsad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0