En oredig tacka och ett aftons finger..

MÅRTEN RASKAR ÖVER RISEN OCH FÅR HAN LOV ATT SJUNGA DEN BUSIGAS VISA?
Ja det får han sannerligen göra, han får göra vad han önskar. Idag på fårfarmen så hade vi en syndens dag. Vi utmärkte många syndens barn bland annat sektledaren(HAHA). Vi dansade runt henne och sjöng, " Syndens barn du är å syndens barn SYNDENS BARN SYNDENS BARN BARNET AV SYNDEN SYNDENS AVKOMMA" Ja ni fattar. Senare skulle jag busa med Syster, Sektledaren ville också busa. Vi skulle hälla getfars aska över henne(ja han har avlidit). Hon blev som en vilde, sparkades, bets, klöste och betedde sig som om Lusifers och Mårtens vrede hade drabbat henne. Jag blev ytterst rädd, eftersom jag inte hade druckit lamm blodet till frukosten så var mitt immunförsvar nere. Men jag satte fort på lite lamm skin, det blev ingen större skada jag kommer troligen att busa med 4 av mina fingrar i framtiden, det som jag tappade ska användas till söndagens aftonvard.
Här är en mycket vacker video som jag själv korrigerat. Njut.
var hälsad..

Kommentarer
Postat av: Syster

Man skall ICKE smutsa ned Syster. Då ser ni vad som händer.



Var hälsad..

2010-02-17 @ 21:15:49
URL: http://denheligasekten.blogg.se/
Postat av: Den busiga

Ja det såg vi väl men jag ger inte upp



var hälsad..

2010-02-17 @ 22:22:38
URL: http://denheligasekten.blogg.se/
Postat av: Syster

Skall jag ta det som ett hot kära busiga vän?

2010-02-17 @ 22:30:32
URL: http://denheligasekten.blogg.se/
Postat av: Sektledaren

DU, DEN BUSIGA, ÄR ETT SYNDENS BARN OCH EN SKAMMENS AVKOMMA TY GETFAR ÄRO ICKE DÖD!



SKÄMS!



Var hälsad..

2010-02-18 @ 18:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0