Lystring systrar!

Systrar lystra till mig nu! Vi står inför en förändring, något skall snart ske. Ännu vet jag icke om detta nya, okända är något bra eller något dåligt. Mina syner har bara varit suddiga och mörka. Jag har inte kunnat se klart, det är som en svart slöja ligger framför mina ögon och blockerar framtiden. Framtiden skall avgöras efter våra beslut, vi måste sammlas, så många som möjligt.

Från fem dagar idag skall vi mötas, alla medlemmar och alla potentiella medlemmar till sekten. Vi skall ses i skymningen iklädda fårkappor. Vi fyra systrar skall bära kritvita kappor av kammat ull och ni andra, ni som kommer till mötet för att iakta, ni skall bära gråa fårkappor. Vi skall sammlas kring en brännhet lägereld under öppen himmel. Vi skall alla humma den heliga sången och stampa så hårt i marken att den skälver.

Tillsammans skall vi möta detta nya, detta okända. Tillsammans äro vi starka, ju fler desto bättre. Så lystra nu, ni som tycker om den heliga sektens budskap, ni skall möta oss. Ni skall få se de fyra systrarna och deras får. Ni kommer att visa vördnad men ni skall icke vara rädda. Sammla så många av era vänner ni kan och möt oss runt lägerelden i skymningen den 21 februari. Skynda, tiden är snart inne.

Var hälsad..

http://www.fotojens.se/images/Dammsj%F6n,%20skymning.jpg


Detta är liknar platsen jag sett i mina syner, där mötet skall äga rum..

Kommentarer
Postat av: Sektledaren

Åh jag skall sannerligen börja förbereda mig själsligt redan nu inför detta möte.



Var hälsad min kära syster!

2010-02-16 @ 22:17:39
Postat av: Älg Dansaren

tack för tipset jag har bytt namn till älg dansaren ty älgen är ett heligt djur. Jag vill gärna mötas i en grå fårkappa. När kan vi träffas?



var hälsad..

2010-02-17 @ 18:28:21
Postat av: Sektledaren

Vi kan träffas imorgon, torsdag, i Mårtens heliga dal (Mårtensdal) prick klockan tolv på dagen. Kommer du att befinna dig där då?

2010-02-17 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0