Ni skall rakas! Nu äro Sektledaren arg!

Jag äro så arg att jag skakar och känner en djup vilja att raka någon tills den blir blodig. Det är nämligen så att vi systrar har på denna mötesplats för Heliga ord fått kommentarer som ser ut såhär:

"Vad ska du göra på alla hjärtans dag?"


.. Behöver jag ens förtälja något mer? Det här har försatt mig i djup vrede! Vi systrar, vi Mårtens profeter, vi skall icke, sannerligen icke, fira denna "HÖGTID". Det är en skam och en synd att någon skall tro detta. På den så kallade högtid alla hjärtans dag skall vi systrar endast raka får och dyrka Mårten Herren! Våga icke tro något annat ty Mårtens vrede skall drabba er alla!

Var hälsad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0