Torsdag, rakdagen

(Alla dagar är ju iförsig rakdagar) Idag gick jag upp i gryningen och rakade ett lamm (ja, jag begick den synden - jag har blivit påverkad av min Busiga vän). Sedan rakade jag ett väldigt ulligt får. Detta är alltså vad jag gjort idag, bara som en liten sysselsättning ty jag varit ensam på fårfarmen hela dagen (mina systrar har varit ute och spridit Mårtens ord till de okunniga människorna). Jag sydde en fårkappa - dock en grå, så denna kappa skall jag ge till nån potentiell medlem (min egna kappa skall ju självklart vara vit, icke grå). Ser ni hur rar det lilla oskyldiga fostret äro.. Dock var baggen icke så rar när rakapparaten kom fram..




Gillar ni min färska fårkappa? Den äro till salu.

Föresten - Den Busiga skojade till det i det förra inlägget, Getfar äro icke alls död!

Var hälsad..


Kommentarer
Postat av: Den busiga

Jag visste att du skulle begå denna synd det var min plan hela tiden. kappan var inte den vackraste...



var hälsad

2010-02-18 @ 19:38:06
URL: http://denheligasekten.blogg.se/
Postat av: Sektledaren

Ja du manipulerade mig sannerligen till att begå denna synd. Du äro så busig att du borde rakas!



Vad är det du säger? Jag som var så stolt över kappan min. Det gör ont i mitt hjärta.



Var hälsad..

2010-02-19 @ 00:12:23
Postat av: mersiha

fin blogg ;)



www.merissa.blogg.se

www.merissa.blogg.se

2010-02-20 @ 16:29:52
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0