Please Use Busigt..

För en tid sedan var jag ute i staden. Med min fårkappa släpades mot den isiga och snöiga vägen gick jag och gick. Denna dag var jag ute och vandrade på Mårtens befäl, han ville att jag skulle sprida budskapet om sekten(vilket jag glatt gör när som helst). Jag gick med min fårsax och rakhyvel i högsta hugg ock skrek"hör hör på folket av staden, Mårten kallar er in annars slutet ska komma dill din dörr och knacka på". Jag fick tag på ett barn som hade ett koppel med en katt på. Jag tog katten och rakade, jag kunde inte förstå varför folk skrek som om Mårtens vrede drabbat dem, Mårten var ju glad idag! Efter rakningen var katten len och lite blodig eftersom den var extra "murderous". Men jag fortsatte vandringen nu var jag i den gamla staden, eller som Mårten och jag brukar säga när vi skoljar "den oheliga staden", haha. Eftersom den är så ohelig blev jag ytterst förvånad när jag vandrade in i en liten ohelig butik, fast det visade sig att den var ytterst helig. Det jag hittade var till min förvåning massa får och katter. Mårten hade lett mig hit. Jag slog till på ett vykort med fårmotiv plus ett värmeunderlag med katter som jag ska ställa grytan med kattbringa på. Tyvär hade jag inte tillräckligt med pengar för allt annat. När jag nådde innerstaden såg jag att sekten och mitt arbete börjat löna sig på en mycket populär affär så hade de en får utställning. detta gjorde mig ytterst ivrig. Jag gap skrattade av förvåningen och nöje,men fick sluta när en av lusifers små anhängare gav mig en mordisk blick. Nästa affär gjorde mig ännu gladare. På en galja hängde min egen designade får väst(bäääärry stilish). Köp den nu. På PUB, eller som Mårten och jag skoljar om Please Use Busigt, HAHAHAHAHA. Fattar ni ni ska inte vara försiktiga utan busiga... Oj nu ramlade jag av Gus(mitt får) på grund av skratt anfallet. Senare vid hemkomsten slaktade jag ännu ett lamm. Detta var sannerligen ett mört lamm. Nu ska ni få en liten bild attack, DUCKA. HAHAhaha Bild på min designade väst,utställning och hand efter slaktningen
var hälsad..
v

Kommentarer
Postat av: Syster

Oj det verkar som om du var euforiskt busig idag kära syster, mycket bra!

Var hälsad..

2010-02-11 @ 21:13:27
URL: http://denheligasekten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0