Vi har alla syndat..

Det äro en skam att så sällan heliga ord skrivs på denna blogg... Därför har jag ikväll rakat mig själv, skammen äro för svår för att leva med. Jag har också bett till Mårten i en lång ritual. Jag önskar dock att mina systrar kunde varit med mig under dessa ljuvliga timmar då jag visat min vördnad för Mårten. Dock har jag inte träffat mina systrar sedan förra onsdagen - den tredje februari, känt som The Murderous Sheep Day. Vi firade den heliga dagen med att raka får runtom i landet hela dagen, sedan tog vi oss hem till fårfarmen och hackade ett får som tyvärr dött. (Snigelhackaren var mycket upprymd när vi tog fram hackarknivarna). Imorgon gryr den dag då jag skall återse mina systrar igen, och jag längtar! (Jag och Syster har även planerat att raka Snigelhackaren, vi kände att det var dags. Dock vet hon icke detta så jag ber dig Mårten, förtälj det icke för det arma barnet! Det skall bli en överraskning). Nu skall jag bädda ner mig i min fårkappa och lägga mig på golvet framför brasan här i fårfarmen.

Var hälsad..

Kommentarer
Postat av: Syster

Den heliga dagen är kommen men icke ett spår av dig min kära syster. Du äro mycket saknad, vi kall söka tills vi finner dig. Du säger att du befinner dig på fårfarmen men jag har sökt med min lykta, ridande på ett får. Var är du?



Var hälsad..

2010-02-09 @ 18:17:17
URL: http://denheligasekten.blogg.se/
Postat av: Annie

Hur ska du fira alla hjärtans dag på söndag?

2010-02-09 @ 18:54:26
URL: http://anniel.blogg.se/
Postat av: «PinkieLaady

Hej Sweetie! Hur ska du fira alla hjärtans? =)

2010-02-10 @ 04:08:29
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: Sektledaren

Åh kära Syster ingen ursäkt äro nog för att du skall förlåta mig, ty jag var icke där jag sa att jag skulle befinna mig. Jag beger mig ut på färd för att söka efter er, ty vi skall återses!



Var hälsad.

2010-02-10 @ 19:54:23
URL: http://denheligasekten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0