Fårlåtelse från en brääkande vän..

Jag är en syster. En syster jag är. En syster är mig.
Som sagt är jag en syster i allra högsta form av Mårtens skapelse. För färd i sekten har varit bönkli men varsam. det har kommit till min uppmärksamhet att mina systrar har växt en oro över min själ. Då de trodde att Lusifer min vän tagit över min själ. HAHA. Naturllugtvis är detta en oskyldig anklagelse av några som inte fått tillräckligt med lammblod på sistonde. Lusifer och jag skrattar åt detta. Han skulle icke skada mig. Jag menade aldrig att ge mina systar en böld av oro i halsgropen och jag bugar av förlåtelse(Gus med) till dem. Jag vet hur oro känns. Då snigelhackaren var på färd så rakade jag inte får på 5 timmr en dag och DET var plåga. Som förlåtelse har jag skrivit en dikt, kan användas till sång om önskas.
Raka, raka får. Håret faller till marken. Blodet rinner. Klövarna slår mot sten medans jag får skjuts av Gus. Gus bräkar. BRäääk, bräääk, bräääk. Syster dansar med mårtens vrede i hennes tår. Hur hon må? Snigelhackaren säger tack efter hon fått fnatt efter det dagliga hack. sektledaren skrattar vilt med fårkappan hänga vilt. Den busiga tänder eld. Eld på fält! Systrar samlade på fält. Ramsa ekar i himlen sky.
Brääk, brääk, bräääääääääk.
Var hälsad..

Kommentarer
Postat av: Snigelhackaren

Den glädjer mig att du berättade detta för oss. Vi var oroliga för dig men nu vet vi att du fortfarande är ditt gamla busiga jag. Dock är mysteriet inte löst. Varför grävde du ner getfar och sa att han var död?

Var hälsad..

2010-03-10 @ 00:19:13
URL: http://denheligasekten.blogg.se/
Postat av: Sektledaren

Ditt syndbarn! Du skall skriva med kursiv stil! Jag spydde när jag läste din "dikt".



Var hälsad..

2010-03-11 @ 10:38:26
Postat av: Anonym

URSÄKTA!!!!!!!!!!!!!

2010-03-11 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0